Training turnhal Oirsbeek – Meld je nu aan!
Net als afgelopen jaren willen we ook dit jaar weer een bezoek brengen aan een permanente turnhal.
Zondag 31 mei hebben we ‘In de Pollack’ in Oirsbeek voor de vereniging gehuurd.
Wil jij ook eens in zo’n hal trainen dan is het nu je kans.
Je kunt je via deze link aanmelden. Na een succesvolle aanmelding krijg je een automatische bevestiging in je mailbox. (Hier kunt u niet op reageren.)
Inschrijven kan t/m zondag 17 mei. Later is niet mogelijk!
Na de inschrijving zullen we de groepen in een tijdblok indelen. Uiterlijk vrijdag 22 mei willen we de indeling en tijden bekendmaken.
Voor deze activiteit vragen we € 2,00 eigen bijdrage.
Neem dit bedrag tijdens de trainingen van 23 t/m 30 mei mee.
De deelnemer dient zelf voor vervoer te zorgen.
